Katarzyna Dróżdż
Katarzyna Dróżdż - Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, oraz studia podyplomowe na kierunku „Terapia Pedagogiczna Uczniów z Dysleksją, ADHD oraz Zaburzeniami Zachowania” w WSSE. Jest również certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej oraz nauczycielem przedszkolnym.
Interesują ją ciekawe, aktywizujące metody pracy z dziećmi łączące terapię ze sztuką, muzyką, pracą z ciałem. Prowadzi terapię pedagogiczną, terapię i diagnozę Integracji Sensorycznej, diagnozę gotowości szkolnej. Mama dwóch uroczych nastolatek, dumna posiadaczka psa o imieniu Tula.
Ukończyła kursy doskonalące i seminaria:
- Terapia ręki.
- „4xD (Dzieci Dzieciom Dar Dotyku)”.
- „Ontogeneza motoryczna w odniesieniu do integracji odruchów w wieku przedszkolnym”.
- „Jak uczyć dzieci myśleć?”.
- Szkolenia organizowane przez Fundację „Dzieci Niczyje”.